poniedziałek, 7 grudnia 2015

Będzie scena! A który numer jej będziee? Będzie on dwaaaa!

Scena II

Scorpius, Rose, Kitty, Obraz Muminka

Rose i Scorpius wracają do dormitoriów. Idą korytarzami, mijają portrety, zbroje i rzeźby.

Rose
Więc nie jesteś homo?
Wiesz, z tobą to nigdy nic nie wiadomo.
Każda orientacja jest fajna,
Jeśli jest radościodajna.

Scorpius
Jestem hetero, jeśli chcesz wiedzieć.
Nie chcę w szufladce: Homo siedzieć. 
Mimo, że siedzę.
Ach, przeklnę dziś innych niewiedzę.

Rose
Ja również jestem hetero.
Choć inni mnie za zoofila bierą.
Lubię zwierzątka, lecz nie w ten sposób.
Chyba nigdy nie zejdziemy z ofiarnego stosu.

(Zauważają kota. Przystają. Scorpius rzuca się na podłogę, zakrywa rękami głowę.)

Scorpius 
Aaaaa!!! To Minerwa!
(Do Rose)
Nie stój tak, nie bądź tak bierna!

Rose
To nie Nervcia, ty matole.
Prędzej zatańczę nago na stole.

Scorpius
(Odkrywa głowę)
Serio? Chętnie popatrzę.

Rose 
Ja nie mogę! Zaraz walić łbem w ścianę zacznę.
To Kitty, moja opiekunka.
Jestem dla niej jak córka.

Kitty
Mrrrrau!

Rose
Idę, już idę.

Kitty 
Mrhhhhrrrrrhhh!

Rose
Więc, żegnaj Scorpiusie.
Wracać do domu już muszę. 
Kitty palpitacji zaraz dostanie.
A tu za chwilę północ nastanie.

Scorpius
(Wstaje)
Bajo, Rose.
Zaraz nastanie północ.
Kupię ci kiedyś kosę,
Na kota tego złego.
(Kitty warczy na niego)
Eeee...pa, koci kolego?

(Rozchodzą się, Rose w kierunku Wieży Gryffindoru, Scorpius w kierunku Lochów. Na ścianie, obok której stali, wisi Obraz Muminka)

Obraz Muminka
A więc tak to się odbywa!
Bo to była schadzka, chyba.
Na mą duszę, na mą duszę!
Chyba skończę te katusze.







Scena namber tuu. A dzisiaj bez maźgoła,  bo się ja spieszitsja.

3 komentarze:

  1. Scena pięjna i dalej nie mam pojecia jak ty to tak rymujesz ale obrazek... ;( no nic maybe next time ;) ANONIMOWA JULKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię rymować, więc jestem pod wrażeniem... :D
    Haha teksty Kitty były niesamowite. Takie rozbudowane i wgl XD A tak serio - ta wymiana ,,zdań" między Kitty i Rose była zabawna!
    A co tam obraz muminka robił? Kocham twój mózg :*
    Buziaki, kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nwm jak ja to robię,
      ale rymy dopasowuję sobie,
      i na kartce skrobię.
      Och, oczywiście. Kitty jest gadatliwa jak stado Krysiów. To miało być zabawne, więc efekt osiągnięty! Obraz muminka jest ważną postacią, okaże się z czasem. Dziękuję wielce, mój mózg czuje się zadowolony.

      Krysia

      Usuń