czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołe niech będą święta i zdrowe jak Snape!

Nory w sexi kompleciku,
Braku plotek na języku,
Jamesa na rowerze,
Rose pijącej szczerze,
Julesa z jednorożcem,
I Scorpiusa z blond włoskiem.
Tego tobie tutaj życzę
I z radości sama kwiczę.

Gaby w stroju reniferka,
Edki co spod kołdry zerka,
Bartka z wielkim ,,I love you'',
Milki co ma różę tu,
Kazia w koronkowych stringach,
Kotka w obcisłych sztylpach.
I wszystkiego co jest super,
Jak na przykład kaczy kuper.

Naleśników z serca wzorkiem,
Wina z zajebiaszczym korkiem,
Mikołaja w sexi ciuszku,
Co poczochra cię po brzuszku,
No i idealnej Krysi 
Której innych los nie wisi.
Tego oraz dużo więcej, 
życzę tobie za twe serce.



Życzenia mam tu dla was. Dla Gabsone, dla Juliana i dla Kisiela. Bo was lovam, pysiaczki wy moje! 
I świąteczny rysunek. Farby witrażowe na szkle.


7 komentarzy:

  1. Ah Magda skąd ty masz tyle pomysłów xD a poza tym dzięki to jest w oryginalny sposób słodkie ;*
    PS. Fajnie wygląda ten witraż
    ANONIMOWA JULKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Julek! Bartka z wielkim ,,I love you''. Tego ci najbardziej życzę. Dzięki kotuś.

      Krysia

      Usuń
    2. Oh dziękuję jak ja moglabym sie bez tego obejść ;) ANONIMOWA JULKA

      Usuń
  2. Postacie z Nowej widze! *0*
    Śliczny obrazek i Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radosnego Sylwka. Nie schlej się, Rybko.

      Krysia

      Usuń
  3. Oooo.... te życzenia są takie cudowne! Czemu ja ich wcześniej nie widziałam? :D
    Dziękuję, kochanie! :*
    To ja ci mogę teraz życzyć cudownego Sylwestra!
    Tylko nie szalej za bardzo, żabko :*
    Pozdrawiam!
    PS Twój nowy rysunek jest wspaniały! Bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiają się i znikają jak murzyn na pasach. To ich magiczna właściwość. Eee...nie, nie będę szaleć...*chowa za plecami kajdanki, bat i plik sprośnych zaproszeń*
      Dzięki i niezamaco.

      Krysia

      Usuń