środa, 16 grudnia 2015

Siedem Grzechów Głównych

Zwlekałam z dodaniem posta głównie przez lenistwo. (Zadziwiające, przedstawiam sobą Siedem Grzechów Głównych. Jakie to upajające!) Teraz nieprzyjemny wirusik mnie złapał i czuję się jakby mnie zmiech poturbował. A na tu macie scenę sidem.

Scena VII

Scorpius, Albus, Rose, Kitty, Portret Mufasy

Dormitorium Ślizgonów, wieczór, wszyscy śpią.

Scorpius
(Mamrocze przez sen.)
Nie, ty sieroto!
Przestań wpierdzielać błoto.
Trawa jest smaczniejsza, 
I przy tym dorodniejsza.

(Malfoy budzi się. Otwiera oczy. Przed sobą ma czyjąś twarz.)

Scorpius
Aaaa, yeti!
Co wpierdziela dzieciii!!!
Pomocy!!!
Jakieś bydlę mnie napadło tej nocy!

Albus
Malfoy, kotku to ja!
W stroju różowego króliczkaa!
Przykickałem do ciebie, misiu!
Chcę cię pogłaskać po pysiu!

Scorpius
To ty jesteś homo?!
Mi było wiadomo,
Żeś hetero. 
A tu - bach - homosfero!

Albus
Ale ty jesteś gej, jak ja!
Przekonał się o tym Mufasa.

Scorpius
Powiedziałem tak, żeby się odczepił...
Coś tak smętnie łeb zwiesił?
Jestem hetero,
Mój drogi kolego.

Albus
Nikt mnie nie kocha, 
Za mną nie szlocha. 
To jest udręka. 
I do tego męka!

Scorpius
Wybacz, stary. 
Ale nie trać wiary!
Jest pewnie jakiś facet, 
Co rzuci dla ciebie stado lasek.

(Scorpius wychodzi. Biegnie do Wieży Gryffindoru.)

Gruba Dama
Hszeszhhło

Scorpius
Eeee...

Gruba Dama
Jeszttteszszo okiej.

(Przepuszcza Scorpiusa. W Pokoju Wspólnym siedzą Rose i Kitty)

Scorpius
Nie mam gdzie spać, Albus jest homo.
Boję się, żeby mnie nie zgwałcono.

Rose
I co teraz zrobisz?
Chyba nie masz homofobii?

Scorpius
Nie mam, lecz nie lubię gdy ktoś na mnie poluje.
Paranoi dostaję i źle się z tym czuję. 
Co mam zrobić,
(Do Kitty) 
Przestań za mną wzrokiem wodzić.

Rose
Możesz spać tu, na kanapie.
Tylko musisz wstać wcześnie,
Bo jak cię ktoś złapie,
To ubije we śnie.
Mufasę poproszę, to cię obudzi.
On się wczesnym wstawaniem chlubi.

(Trąca płótno, na którym namalowany jest portret Mufasy)

Rose
Muffy, budź się.
Tylko ze mną nie kłóć się,
Gdy zobaczysz kto tu jest.
Nie rozsierdzaj się zbyt fest.

Portret Mufasy
Co tu robi ta ciota?
Mieszanina głupoty i błota?

Rose
Pomóż mu.
Albus go zmiział, że huhu.
Niech prześpi się na kanapie.
Lecz niech go nikt nie złapie!
Punkt czwarta go obudzisz. Wiele się nie natrudzisz.

Portret Mufasy
No dobra, niech będzie.
Idź spać Rosie, zaraz wybije pierwsza wszędzie.

Rose
Dobranoc,
(Do Scorpiusa)
Tu masz koc.





I maźgoł. Piękna i Bestia.

5 komentarzy:

  1. Cześć czołem, kluski z rosołem! :3
    Nie ma to jak przybyć z takim opóźnieniem, że dopiero na 7 scene.. ;o
    Ale już wszystko nadrobiłam i moja reakcja krótko zwięźle i na temat:
    CO JA PACZĘ?!
    Ale to nie znaczy, że mi się podobało!
    Wręcz przeciwnie, lubię dziwne rzeczy! :D
    Uwielbiam tego Scorpiusa no *.*

    Nie mogę się doczekac następnej sceny! :3
    Buziaaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Ale to nie znaczy, że mi się nie podobało!

      Wybacz ten błędzik, podobało się nawet bardzo! :*

      Usuń
    2. Och, oczywiście nie szkodzi. Grunt, że jesteś. Wolę określenie ,,ekscentryzm''. Jaka Krysia (i jej sztuka) jest, każdy widzi. Ach, Scorpius... blondyni mają w sobie to coś... Miło mi, iż tu zaglądasz.
      Krysia

      Usuń
  2. Sorry ze dopiero dzis czytam ale wiesz.. spr z fizy nom wiec w koncu wszystko kumam i jest superciekawie dajesz next xD ANONIMOWA JULKA

    OdpowiedzUsuń