sobota, 31 października 2015

Huhuhuhu... Halloween... Uuuuuu... Bójcie się, nadobne dziewice...

Kiedy liście z drzewa lecą,
A na grobie znicze świecą,
Każdy wie, że to już czas.
Dzień Halloween czeka nas.
W dniu Wigili Wszystkich Świętych,
Życzę ci ryb mało śniętych,
Czarnych kotów co przez drogę,
Ci przechodzą (to na zdrowie)
Czarownicy w krótkiej mini,
Która kankana tańcząc się ślini,
No i życzę seksi ducha,
Który to wszystko...łapie za rękę.
Żółtej dyni z karnym wzorkiem
I potworka z diabła ogonkiem.
I takiego też wampirka,
Który nie wie co to szminka.
Cała zgraja tych tu stworzeń
Przepłynęłaby też morze,
Żeby życzyć ci życzenia:
Niech się wszystko na lepsze zmienia.

Oto przejaw mej lirycznej, czarnokotowo - dyniowej natury. Dedykowany wszystkim. No, z wyjątkiem pedofili. I morderców. I gwałcicieli. I... no i tym podobnym. I jeszcze maźgoł. Ja i moja fursona, Bikiria.

5 komentarzy:

  1. Oh sypiesz wierszami ale skąd ty jej bierzesz to nwm ;) ale pięknie i ślicznie.... niestety nie mam czarnego kota ale mam biało czarnego to bd pół szczęścia xD A rysuneczek dokładnie idealny ale nwm co to znaczy fursona
    ANONIMOWA JULKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poczekaniu wymyślam. Princessa, tak? Wiem, wiem. Jestem idealna, nic mi nie brakuje, a co najważniejsze - skromna.

    Krysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ona... została mi Princessa i Łatka bo Fiona w październiku zginęła tragicznie (*)
      ANONIMOWA JULKA

      Usuń
  3. A ten wierszyk zrozumiałam! <3
    I fantastyczny jest! :D
    Już wiem co będę czytać na poprawę humorku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamtego nie zrozumiałaś, bo nie znasz Fossy. Ją trzeba poznać, żeby zrozumieć tamtego tam wirsza. Dziękuję, czuję się dowartościowana.
      Miło, iż poprawiam ci humor.

      Krysia

      Usuń