piątek, 16 października 2015

Paparanoja

Czuję to wyraźnie. To mnie śledzi. Nigdzie nie znajdę już chyba spokojnego miejsca. Gdzie nie spojrzę, tam ona. Wszędzie za mną kroczy, ze mną jest. To straszne! Zapytacie pewnie: Kto? Co? To jest ONA...LICZBA 69!!!
Ile mam procent baterii w telefonie? 69!
Która strona w książce? 69!
Jaki rozdział w książce? 69!
Ile stężenia czegośtam w tabletce? 69?
Jaki nadruk na bluzie ma dziewczyna przechodząca obok? 69!
To jest straszne! Ja już paranoi dostaję...

A tak z innej beczki, to tu oto to jest, bardzo proszę, moja fursona, Bikiria i...maine klaine Skaza!!! Na zasadzie ,,kopiuj, wklej''.

4 komentarze:

  1. No przecież że idealne ;) A tak wgl tytuł jak płyta zespołu Enej <3 Przypadek?
    ANONIMOWA JULKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julianie, u mnie nie ma przypadków. Ja jestem przypadkiem, tyle wystarczy.

      Krysia

      Usuń
    2. Huhu czyli słuchałaś płyty??? Domyślałam się tego... oooooo pamiętasz???? Julia eghrghgf im egrfh your father hahahhahah
      ANONIMOWA JULKA

      Usuń
    3. Tak, jestem twoim ojcem. I babką też. No i kuzynką ciotki brata siostry szwagra babki wuja.

      Krysia

      Usuń