czwartek, 8 października 2015

Long live the king!

Mwahaha, to tu oto to Mufasa i Skaza jako lwiątka. Uwielbiam Króla Lwa! Za każdym razem beczę gdy Mufasa umiera. Kocham i wielbię i kocham. To namaźgoliłam jakieś dwa tygodnie temu. W Picsarcie. Miałam konto na DeviantArcie, ale zapomniałam haseła. Skleroza, kuźwa nie boli. Gorzej było ja zapomniałam o urodzinach siostry. Tego bólu zapomnieć się nie da.

Maźgoł Julianowi dedykowany, bo Julian za mną kroczy, ze mną jest.
Dedykowany Xiance, bo Xianka mnie do założenia bloga natchnęła.
No i Kisielowi, bo Kisiel to Kisiel. Taki w kubku.

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się twoje poczucie humoru :D
    Też płaczę na tym momencie :<
    Naprawdę ty to narysowałaś???? :o Wow!!!!! Heeeeeej, zacna duuuuuuszko.... *robi minkę pedofila* nie chciałabyś może czegoś dla mnie nabazgrolić, w sensie na mojego bloga? :D
    A teraz tak poważnie. Nie chciałabyś? :3 Od razu mogłabym zrobić reklamę twojego bloga i wgl... XD Obustronna korzyść!
    Hahaha dedykacja cudna XD
    Pozdrawiam!
    nowa-w-hogwarcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co nabaźgrać, ludzie mi gorzej wyłażą, chyba że parodie. Dawaj, gadaj, ja nabaźgram, ja mam czas.

      Krysia

      Usuń
    2. O raju, Krysiu. Nie mam żadnego konkretnego pomysłu... Mogę się zdać na twoją wyobraźnię i kreatywność?
      Uwielbiam parodie XD

      Usuń
    3. Moja wyobraźnia mówisz...
      Różne koncepcje mi się roją, oj różne.
      W ciągu tego weekendu coś będę miała na pewno.

      Krysia

      Usuń
    4. Żabko, mam do ciebie pytanko! Dasz radę dzisiaj mi wysłać pracę dla mnie :*? Chciałabym dodać nowy rozdział i cudownie by było jakbym mogła załączyć do niego także twoją twórczość :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Wybacz, ale nie zdążyłam nic nabazgrać *kuli uszka po sobie, i wpatruje się błagalnym wzrokiem w Gabsone*
      Po prostu wypadł mi remoncik i zamiast rysować dla ciebie, maźgoliłam po ścianie. Wybaczysz mi? Jutro jeszcze kończę, drzwi muszę pomaziać. Ale we wtorek cuś mi się może utworzy.

      Krysia

      Usuń
    6. Spoczko, spoczko, kochana :* Rozumiem to.
      To nie musisz się śpieszyć. Zrobię osobny post :)
      Chciałam po prostu wiedzieć, czy mam czekać.
      Miłego remontu! :3

      Usuń
  2. Witaj szanowna Krysiu ;) rysunek cudowny i czekam na kolejne posty z nie cierpliwością, pomysł z blogiem był dobry i będę stałałym obserwatorem, pozwolę sobie na małą reklamę Twojego owego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Kiślu, dziękuję! Zdrowiej, dziecino!

      Krysia

      Usuń
  3. No więc uhuhu 3 komentarz Krycha popularna się stajesz. Podziw i szacuneczek od koleżanki ^_^ ja tu bd wpadac dosyc czesto ;) ANONIMOWA JULKA

    OdpowiedzUsuń